ZADNJA PREMIERA SEZONE.
V SAMOTI BOMBAŽEVIH POLJ
Igra o dilu.
Igra o želji, skriti, nelegalni in neubesedljivi želji, ki je tem bolj silovita zato, ker je pravzaprav ni mogoče potešiti. Igra o »trgovski transakciji, ki se nanaša na prepovedane ali strogo nadzorovane dobrine.« Bernard-Marie Koltès
Od zadnje premiere sezone, V samoti bombaževih polj Bernard-Marie Koltèsa, nas ločita le še 2 dneva! Robert Waltl in Marko Mandić ter režiser Ivica Buljan se bodo v iskanju skrivnostne »robe« v okolju ogromne tovarniške hale B Taluma v Kidričevem srečali 21. junija 2012 ob 21. uri, s ponovitvami 22., 23., 29. in 30. junija ob 21.00. V samoti bombaževih polj, eden vrhuncev kultnega dramatika, ki je temeljno zaznamoval francosko in svetovno gledališče zadnjih desetletjih prejšnjega stoletja, pa bo že oktobra premierno uprizorjena tudi v Ljubljani!
»Srečanje s Koltèsom in njegovimi Bombaževimi polji je za vsakega gledališkega ustvarjalca in tudi gledalca nekaj usodnega, posebnega, nevarnega, a obenem čudovitega, očarljivega, ganljivega. Nobeno naključje ni, da sem za zaključek najboljše in najzahtevnejše sezone kot zadnjo izbral prav to predstavo. Ni naključje, da sem kot Ganeševa kobra kar nekaj časa mamil Ivico Buljana, izjemnega in ob Patriceuju Chéreau najbolj Koltèsovega režiserja, naj se končno spopade z Bombaževimi polji. In ko sta se temu pridružila tudi Marko Mandić in Robert Waltl, sta tej predstavi darovala še svoji duši in telesi ter se spopadla v usodnem srečanju z upanjem, jezo, strahom, željo, ki te rani in ki je nikoli ne izrečeš. Jo samo bereš v očeh.« Peter Srpčič, direktor Mestnega gledališča Ptuj
Mini teater. Koltès. Nova dimenzija gledališča.Nad celotnim odnosom Buljan-Koltès-Mini teater lebdi tekst V samoti bombaževih polj. Zaradi prijateljstva s Françoisom Koltèsom, Bernard-Mariejevim bratom, smo lahko v nekaterih primerih izvedli svetovne praizvedbe njegovih besedil, Samota pa med njimi ostaja kot črni biser.
Umetnina osemdesetih, slogovno dovršeno delo s konca minulega stoletja, dialog med Dilerjem in Kupcem, na izredno precizen, vendar tudi pretanjeno metaforičen način piše zgodovino našega časa, zgodovino, sezidano na trgovini, na libidinalni ekonomiji. Kadar ne vemo, kaj je povod za deal, s čim se trguje, nismo prikrajšani za lepoto, strast, za žalost ob umanjkanju in srečo ob pridobitvi želene stvari ali osebe.
Ivica Buljan, režiser, umetniški vodja in nagrajenec Prešernovega sklada 2012, se v Samoti srečuje s, kot sam pravi, svojima najpomembnejšima igralcema, Robertom Waltlom in Markom Mandićem. Robert Waltl od ustanovitve Mini teatra igra Noč čisto na robu gozdov, ranljiv monolog o osamljenem tujcu v deževni noči, obkroženem z dilerji, kurbami, pijanimi mimoidočimi, Arabci, V samoti bobmaževih polj pa nas, kot pravi Buljan, čaka Waltlova »emblematična vloga«. Marko Mandić je v Sallingerju in pozneje v njegovi radikalni inačici Ma and Al ustvaril lik ameriškega veterana, ki je enega sina izgubil, drugi pa pred njegovimi očmi izginja v negotovih igralskih vodah, zaradi Mandićeve pogumne interpretacije pa je nepozabna tudi Koltèsova Samota.
Premiera: Četrtek, 21. junij 2012, ob 21.00 v Hali B, Talum Kidričevo
Ponovitve: 22., 23., 29. in 30. junija 2012, ob 21.00 v Hali B, Talum Kidričevo
Premiera v Ljubljani: Oktober 2012
Bernard-Marie Koltès
Režija: Ivica Buljan, nagrajenec Prešernovega sklada 2012
Igrata: Marko Mandić in Robert Waltl
Dramaturginja: Diana Koloini
Scenografija in oblikovalec svetlobe: son:DA
Kostumografinja: Ana Savić Gecan
Avtorja glasbe: Nenad Sinkauz in Alen Sinkauz
Oblikovalec zvoka: Miroslav PIškulić
Prevajalka: Suzana Koncut
Lektor: Simon Šerbinek
Asistenti pri scenografiji: Eve Ormisson, Paula Bučar, Matis Mäesalu
Tehnična ekipa: Tilen Vipotnik, Anže Kreč, David Cerar, Ivan Waltl in Blaž Mahkota, Rosana Knavs
Fotografije V samoti bombaževih polj: Toni Soprano
Tehnična ekipa Mestnega gledališča Ptuj
Vodja predstave in lučni mojster: Simon Puhar
Garderoberka: Irena Meško
Tonski mojster: Danijel Vogrinec
Odrski mojster: Andrej Cizerl Kodrič
Koprodukcija: Mestno gledališče Ptuj, Mini teater Ljubljana, Novo kazalište Zagreb in Maribor 2012 - Evropska prestolnica kulture
Predstava je nastala v okviru mednarodnih evropskih projektov »Puppet Nomad Academy 3« in »Nomadi lepote«, ki ju sofinancira Evropska komisija, program Kultura (2007-2013). Vsebina komunikacije je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.
Program in delovanje Mini teatra sofinancirata Ministrstvo za izobraževanje, znanost, kulturo in šport Republike Slovenije in Mestna občina Ljubljana, Oddelek za kulturo.