Gostovanje predstave Jackpot, 27. 5. 2024 ob 20:00

27. 5. 2024 se bo ob 20. uri na odru Mini teatra odvila predstava "Jackpot", s katero pri nas gostuje mednarodno priznani hrvaški dramatik, režiser in scenarist Ivor Martinić.

Predstava "Jackpot" je nastala v koprodukciji umetniške organizacije T25 in KunstTeatra iz Zagreba po besedilu in v režiji mednarodno priznanega hrvaškega gledališkega ustvarjalca Ivorja Martinića. V igralski zasedbi nastopajo Sanja Milardović, Iva Jerković Oreški, Silvio Vovk in Ksenija Marinković (na video-projekciji), v avtorski ekipi pa so sodelovali še snemalka videa Magdalena Ptiček, snemalka tona Sunčica Ana Veldić, asistent snemalke tona Dominik Čović, oblikovalec svetlobe Igor Markić – Nikolac, producenta Ivor Martinić in Romana Brajša, asistentki produkcije Hana Zrnčić Dim in Dina Tudor, fotografa Karla Jurić in Ivor Martinić ter oblikovalec Verlauf.

Predstava "Jackpot" je generacijska zgodba o prijateljstvu, ljubezni, odnosih in kompromisih. Sanja in zaljubljenca Goran in Sara so dolgoletni prijatelji, ki so skupaj zakorakali v pozna trideseta. Pripadajo generaciji, ki je že nekoliko utrujena od življenja in izčrpana od vsakodnevnega boja za boljši obstoj, generaciji, ki racionalno načrtuje svojo prihodnost, brez številnih mladostniških iluzij. A ko Goran obkroži prave številke na loto listku in s Saro zadeneta velik dobitek, se njun odnos s Sanjo nepovratno spremeni. Kalkulacije postanejo neomajne, želje velike, pričakovanja pa razočarana.

"Jackpot" se ob razpadu prijateljstva sprašuje, ali se lahko res veselimo uspeha naših prijateljev, ne glede na to, kako naključen je? Ali res verjamemo v moč prijateljstva? Ali izbiramo samo tiste prijatelje, ob katerih je lažje biti nesrečen? Si sploh lahko izbiramo prijatelje? In ali pravo prijateljstvo sploh obstaja?

"Jackpot" je tudi nadaljevanje dela dramatika Ivorja Martinića po lastni predlogi v sodelovanju z vsemi sodelujočimi v procesu. Ivor Martinić se samoironično sprašuje o svoji poziciji avtorja, ki prvotno za film napisano besedilo postavi v gledališče, in se ukvarja s posebnostmi in razlikami med filmom in gledališčem. Ko na vsebinski ravni piše zgodbo o prijateljskem odnosu, na formalni ravni poskuša detektirati, kaj sestavlja razmerje med dogajanjem v času med dogajanjem in rezom ter mehanizmom, ki ta čas obdaja.