Nevrotična Sneguljčica, neodločni in vodljivi Princ, Kraljica ter možati Lovec se sprašujejo o smislu zgodbe, poskušajo ločiti resnično od lažnega, poskušajo ločiti resnično od lažnega, da bi dojeli njeno bistvo.
O predstavi
Z izbiro dramoleta Sneguljčica - napisal ga je švicarski pisatelj Robert Walser - hrvaški režiser Ivica Buljan nadaljuje z osnovnimi značilnostmi svojega režijskega postopka. Poetično dramsko delo, v katerem ni psihološke razčlembe niti linearnega zapleta, je zanj osnovna predloga. Poudarjene intelektualne značilnosti besedila izginjajo, ugašajo. Tako naj bi se - za učinek predstave - sprostila koncentracija poslušanja in razumevanja.
Walserjeva Sneguljčica ni adaptacija pravljice za otroke bratov Grimm, ni prestavljena v drug svet, v bistvu gre za različnost pogledov. Kvartet dobro znanih protagonistov, v tem primeru bolj izrazitih značajev, pripoveduje "a posteriori", kar se (jim) je zgodilo, in primerja resničnost svojih izkušenj v zgodbi z izkušnjami drugih. Nevrotična Sneguljčica, neodločni in vodljivi Princ, Kraljica, ki spominja na diskretno Mme Marteuil iz Nevarnih razmerij, ter možati Lovec se sprašujejo o smislu zgodbe, poskušajo ločiti resnično od lažnega, da bi dojeli njeno bistvo.
Walserjevi dramoleti so začetki poetičnega modernizma, ki se nazorno prepozna pri Beckettu ali v gledališču Thomasa Bernhardta. Modernizem, ki ga kaže Walserjevo dramsko besedilo, se potrjuje z relativiziranjem stališč, z razkrojem varnosti, z liki, ki samih sebe ne razumejo, medtem ko so relacije med osebami večpomenske.
Walserjeva Sneguljčica /Schneewittchen/ je besedilo, ki se ujema z Buljanovim razumevanjem gledališča. Predstavi je lahko slediti, četudi je povsem ne razumemo. In vendar nas prevzame.
Gostovanja
Mednarodni gledališki festival MESS, Sarajevo, Bosna in Hercegovina, 2002; Kraljevsko gledališče Zetski dom, Cetinje, Črna gora, 2002; Črnogorsko narodno gledališče, Podgorica, Črna gora, 2002; 27.mednarodni gledališki festival teatro de Oriente, Barcelona, Venezuela, 2002; Teatar mladih, Split, Hrvaška, 2003, Istrsko narodno gledališče, Pulj, Hrvaška, 2003; Festival Opatija, Poletni oder, Hrvaška, 2003; mednarodni festival odrskih umetnosti Karantena, Dubrovnik, Hrvaška, 2003; festival Mladi levi, Ljubljana, Slovenija, 2003; Akcija Frakcija, Zagreb, Hrvaška, 2003; 38. Borštnikovo srečanje, Maribor, Slovenija, 2003; Festival novega evropskega gledališča NET, Meyerhold center, Moskva, Rusija, 2003; Linhartova dvorana, Radovljica, Slovenija, 2004; Slovensko narodno gledališče Nova Gorica, Slovenija, 2004; K&K, Šentjakob v Rožu, Avstrija, 2004; Festival Osješko poletje, Osijek, Hrvaška, 2004; Festival Actores - Tempus art, Rožnava, Slovaška, 2004; Festival festivalov - Spotkania, Varšava, Poljska, 2004; Drugo more, Reka, Hrvaška, 2004; festival Rdeči revirji, Hrastnik, Slovenija, 2004; Festival sodobnih gledaliških umetnosti - EXODOS, Ljubljana, 2005, Szena internationale- international theatre festival Napoli -Neapelj, Italija, 2005; Festival Zadarsnova, Zadar, Hrvaška, avgust 2006
Nagrade
Posebna nagrada žirije 38.Borštnikovega srečanja za predstavo v celoti
Nagrada 38. Borštnikovega srečanja Veroniki Drolc za naslovno vlogo v predsatvi Schneewittchen After Party
Gran prix - nagrada za najboljšo predstavo festivala Actores - Tempus Art, Slovaška, 2004. Igralec Robert Waltl je v letu 2003 za vlogo Princa (skupaj z monodramama Žabji kralj in Kalif Štrk), dobil nagrado Združenja dramskih umetnikov Slovenije