Za najboljšo gledališko uprizoritev v sezoni 2011/2012 so kritiki in teatrologi nominirali tudi predstavo Tristan in Izolda Mini teatra!
Eno telo. Dve srci, ki bijeta kot eno. Nenehna fluktuacija med življenjem in smrtjo, sanjami in resničnostjo. Madžarski režiser in direktor gledališča Maladype iz Budimpešte, Zoltán Balázs, je večno zgodbo Tristana in Izolde po navdihu Jeana Cacteauja na oder Mini teatra postavil z mladimi slovenskimi igralci, izjemni premierni izvedbi pa so sledili tudi odlični odzivi javnosti.
Nova postdramska predstava Mini teatra, uvrščena med 12 tekmovalnih predstav in med predstave Showcasa 47. Festivala Borštnikovo srečanje ter nominiranka za najboljšo uprizoritev v minuli sezoni Društva gledaliških kritikov in teatrologov Slovenije.
Režiserjevo in igralsko raziskovanje občutljivega ravnovesja odnosa med moškim in žensko z nevsakdanjimi sredstvi bo zato v ljubezenski zgodbi večnih ljubimcev, ki izniči vse težave današnjega sveta, odstrani verske in socialne predsodke ter v boju za osebno srečo (iz)briše meje konvencionalnosti, v novi postdramski predstavi Mini teatra odrasle, študente in dijake brez dvoma navduševalo tudi v prihodnje.
»Predstavam, uvrščenim na letošnji festival, gre bolj kot za zgodbe, za moč gledališkega izraza /…/ s svojo sodobnostjo, razvitostjo in kompleksnostjo še utrjujejo vtis, da gledališki medij na Slovenskem ni v povojih.« mag. Primož Jesenko, selektor 47. FSB
»Uprizoritev, polna drobnih in inteligentnih rešitev, estetskih dolivov in skrivnostne, racionalno neujemljive ambivalentnosti (scenografija in kostumografija Ane Savić Gecan) je izlet v skrajno avtorski pogled ljubezenskega diskurza Tristana in Izolde, ki se povsem legitimno izolira od linearnih postopkov.« Zala Dobovšek, Delo, 12.4.2012
»Pri interpretiranju mitološko zgodbo Tristana in Izolde režiser radikalno skrajša, očisti obrobnih situacij in stranskih likov, tudi konkretnejših zgodovinskih referenc in tradicij upodabljanja. Jedrna napetost je usmerjena v ljubezenski trikotnik Izolde, Tristana in njegovega strica Marka Kornvalskega, torej v relacijsko zožan in večkratno pregneten čustveni teritorij. Krčenje dialogov na osnovni, najnujnejši pomen razširi prostor dodatnim kodom - neprekinjenemu koreografiranemu gibanju, simbolni govorici in scenskemu minimalizmu.« Zala Dobovšek, Delo, 12.4.2012
Navdih: Jean Cocteau
Koncept in režija: Zoltán Balázs
Igrajo: Vesna Kuzmić, Ana Urbanc, Jernej Čampelj, Robert Korošec, Rok Kunaver, Tadej Pišek in Marko Ujc
Dramaturgija: Judit Góczán
Scenografija in kostumografija: Ana Savić Gecan
Asistent režiserja: David Cerar
Vodja predstave: Sylvia Huszár
Tehnična ekipa: Tilen Vipotnik, Marko Levičnik in Anže Kreč
Koprodukcija: Mini teater Ljubljana in gledališče Maladype iz Budimpešte
Trajanje predstave: 60 minut
Predstava v angleškem jeziku, pri hostesah na voljo slovenski prevod.
Premiera: Marec 2012
Predstava je nastala v okviru mednarodnega evropskega projekta »PNA 2«, ki ga sofinancira Evropska komisija, program Kultura (2007-2013). Vsebina komunikacije je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.